Byggmakker

Prokrastinerere som vi kjenner oss igjen i

Innsikten bak Byggmakkers siste reklamekonsept handler om hvor mange av oss som utsetter prosjektene våre. Enten klarer vi ikke å starte, eller så klarer vi ikke å bli ferdige. Byggmakker står uansett klare med produkter og hjelp, og noen ganger trenger man bare det siste lille dyttet.

Filmen har oppnådd svært høy liking, og kun 10 av 250 filmer har noensinne oppnådd høyere score på MediaComs effektmåling av norske reklamefilmer.

Den gamle slageren “I morgon, I morgon” gjorde det mulig å ta med seg konseptet fra TV-ruta og over på radio.

En annen og mer uventet slager ble “Få det gjort i morgen”-pillene, som ble en etterspurt give-away på Byggmakkers facebook-side.

 

"Få ut finger'n"

Hovedpersonen i kampanjen for Byggmakker er ikke sen om å gripe til gitaren, men alt annet lar han ligge til en annen dag