Suksesshistorien fortsetter

Gjensidige Olsenbanden animert

Etter to år med med Olsenbanden og det tomme hvelvet, var det behov for fornyelse og materiell som i enda større grad var tilpasset et langvarig digitalt kampanjeløp. Ernös løsning ble en serie korte historier der Egon, Benny og Kjell opptrer i animert versjon. Dette førte til at kjennskapen til kundeutbytte fortsatte å stige, og at ihuga Olsenbanden-fans begynte å etterlyse en helaftens animert Olsenbanden-film.


Den første filmen fletter animasjonsuniverset sammen med de foregående filmene.




2017

Nytt år, nytt kundeutbytte, nye muligheter.

Dronefører Benny kløner det til igjen …

Ny plan! Helt sikkert genial, ganske sikkert mislykket …

Flere kupp ble skeddersydd for mobil.

SoMe-film

 En lang kampanjeperiode krevde mange forskjellige løsninger for SoMe


BumperAd

Vi utviklet selvsagt også et spill. Foruten å gi kunnskap om kundeutbytte, genererte Hurry Harry nærmere 25 000 besøk til Gjensidige-portalen.